23. Mar 2021

MyKNX in een nieuw jasje om uw ervaring te verbeteren

MyKNX is de one-stop-shop voor de KNX Community. Iedereen met een account kan ETS-licenties kopen, ondersteuning vragen, zich inschrijven voor gecertificeerde cursussen en webinars, en nog veel meer! KNX schaaft dit belangrijke platform constant bij om een gestroomlijnde ervaring te bieden. Voor het eerst is MyKNX volledig vernieuwd met niet alleen een nieuwe look-and-feel, maar ook een geoptimaliseerde gebruiksvriendelijke interface.

Verbeteringen op basis van ervaring en onderzoek

Serge Creola, Sales Manager van KNX Association, beschrijft de verbeteringen als volgt: "MyKNX wordt elke maand door duizenden nieuwe en bestaande klanten bezocht. Het is daarom erg belangrijk dat iedereen het platform kan bezoeken en gemakkelijk kan vinden wat hij zoekt. Sinds de introductie van MyKNX heeft ons verkoopteam zorgvuldig geluisterd naar de feedback van onze klanten over hoe we ons platform konden verbeteren en hebben we het gedrag van bezoekers gevolgd om te ontdekken waar ze problemen ondervonden. Met deze gegevens in handen hadden we een duidelijk beeld van de dingen die we moesten verbeteren.

Wij hebben de beschikbare informatie op de MyKNX homepage volledig aangepast. Wij wilden dat de gewenste informatie voor de meeste klanten slechts één klik verwijderd zou zijn. Bezoekers die onze software willen aanschaffen, kunnen meteen de juiste producten vinden, ons aanbod aan trainingsmogelijkheden bekijken en wie problemen ondervindt met ETS, kan bladeren door de meest bekeken supportartikelen."

Gemakkelijk producten bestellen

"Het aantal stappen in de bestelprocedure is verminderd en geoptimaliseerd. Bovendien kunt u direct vouchers invoeren en in één keer elk product bestellen waarvoor de voucher geldt, zodat u de best mogelijke deal krijgt. Hou zeker ook het laatste nieuws op de MyKNX homepage in de gaten om de laatste verkoopacties en kortingen te ontdekken", benadrukt Serge Creola.

Gegarandeerd reactievermogen

Steeds meer mensen gebruiken hun smartphone of tablet voor allerlei toepassingen. We zien op onze website dat 30% van de bezoeken via een mobiel apparaat wordt gedaan. We wilden dat alle bezoekers met mobiele apparaten ook een rimpelloze ervaring zouden hebben op ons MyKNX platform. Met onze nieuwe MyKNX hebt u alle platformfuncties binnen handbereik. Wij blijven MyKNX verbeteren en ontvangen graag nuttige feedback van onze KNX Community zodat u kunt profiteren van alle mogelijkheden van het MyKNX platform.

Voor alle aankopen, ondersteuning, opleidingsmogelijkheden en nog veel meer bezoekt u MyKNX op https://my.knx.org